• Binnen 1-3 werkdagen bij u thuisbezorgd
  • Gratis verzending vanaf €95,-
  • Alle bestellingen worden als cadeautje voor u ingepakt

Bestellen & bezorgen


Betaalmethoden

Bij Pluim & More. kunt u op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
- iDEAL

- Creditcard

- (Klarna) Achteraf betalen
- Bancontact

- KBC/CBC -Betaalknop

- Belfius DPay Button

- VVV Cadeaubon

Loop je tegen problemen aan met onze betaalmethoden? Laat het ons even weten via de contactpagina!

 

Verzendkosten

De verzendkosten verschillen, door verschil in afmeting en gewicht, per product. Dit wordt inzichtelijk in het bestelproces. Bestellingen van meer dan €75 verzenden we gratis! In Hendrik-Ido-Ambacht & Zwijndrecht komen we je bestelling bezorgen tegen een vergoeding van €2.50. Je kunt voor deze optie kiezen in het bestelproces. Het is bij ons ook mogelijk je bestelling op afspraak af te halen

 

Levertijd

De verwachte levertijd is 1 – 3 werkdagen. De verwachte levertijd vind je terug in de beschrijving bij de producten. Als je meerdere producten besteld hanteren we altijd de langste levertijd. Zo kunnen we alles in één keer verzenden. Let op, de verwachte levertijd is geen uiterste levertijd. Door omstandigheden kan het soms langer duren voor je je bestelling in huis hebt. We zullen je hiervan uiteraard altijd op de hoogte houden. Heb je je bestelling perse de eerder nodig? Bel dan even zodat we de mogelijkheden met je kunnen bespreken.

 

Bezorging

De bestelling wordt op het aangegeven afleveradres bezorgd door DHL of DPD. Bij gangbare afmetingen maken we gebruik van DHL, voor bestellingen met grote afmetingen maken we gebruik van de diensten van DPD.  Via de mail wordt je door de vervoerder door middel van een track & trace code op de hoogte gehouden van het bezorgmoment.

 

DPD

Wanneer we je pakket versturen met DPD, wordt je op het uur nauwkeurig op de hoogte gehouden over het bezorgmoment van je bestelling. Komt het bezorgmoment je niet uit? Dan kun je het moment of de plaats van de levering op de website van DPD eenvoudig aanpassen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen in een parcelshop. Ook kun je neerzettoestemming geven. DPD doet slechts 1 afleverpoging bij je thuis. Wanneer je niet thuis bent levert DPD je pakket af bij een parcelshop. Bij welke parcelshop je pakket precies is afgeleverd vind je terug d.m.v. je track & trace. Let op: Je hebt na het afleveren op het servicepunt 7 dagen de tijd om je pakket op te halen. Daarna wordt het automatisch aan ons geretourneerd. 

DHL

Ook door DHL wordt je d.m.v. onze track & trace nauwkeurig op te hoogte gehouden over het moment van bezorgen. Ben je niet thuis? Dan kun je op de website van DHL de bezorgoptie of het aflevermoment wijzigen. Ben je de bezorger misgelopen? Dan wordt je pakketje bij de buren afgeleverd of word het afgeleverd bij een DHL ServicePoint. Je ontvangt dan een bezorger-gemist kaart met alle informatie over je afhaalopties op je deurmat.

Heb je nog vragen over bestellen & bezorgen? Bekijk dan de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. Wij helpen je graag!