• Binnen 1-3 werkdagen bij u thuisbezorgd
  • Gratis verzending vanaf €95,-
  • Alle bestellingen worden als cadeautje voor u ingepakt

Klachtenregeling


Als je een klacht hebt over een bestelling kun je dit aan ons laten weten via ons contactformulier. Vermeld hierbij even je ordernummer zodat we weten over welke bestelling het gaat. Pluim & More ziet graag tevreden klanten en zal er altijd alles aan doen om samen met jou tot een passende oplossing te komen. 

 

    Leidt dit, in het ergste geval, niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.