Veelgestelde vragen
Kan mijn bestelling ook af komen halen?
Dat is zeker mogelijk! In het bestelproces bieden we je de optie om de bestelling af te komen halen. We nemen contact met je op wanneer de bestelling klaar ligt om afgehaald te worden, en spreken dan een tijd met je af.
Kan ik jullie producten komen bekijken?
Twijfel je over sommige producten en zou je ze graag eerst even komen bekijken? Dat kan! Stuur ons even een WhatsApp berichtje. We plannen dan zo snel mogelijk een afspraak met je in!
Verzenden jullie ook naar België?
Goed nieuws, we verzenden ook naar België! Vanuit België zijn de verzendkosten voor bestellingen vanaf €100 gratis.
Bestellingen naar België worden verzonden met DPD. De verzendkosten hiervoor bedragen €7,90. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons je track & trace code. De gemiddelde levertijd naar klanten in België bedraagt 3 werkdagen.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Indien de bestelling nog niet is verstuurd en je de verzendbevestiging nog niet hebt ontvangen kun je telefonisch contact opnemen om je order te annuleren. Zorg ervoor dat je jouw ordernummer paraat hebt, zo kunnen wij je nog sneller van dienst zijn.
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Nadat de betaling heeft plaatsgevonden en de bestelling is afgerond, ontvang je binnen enkele minuten een bestelbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Geen e-mail ontvangen? Controleer dan je 'spambox'.
Ik heb een klacht over mijn bestelling. Waar kan ik terecht?
Als je een klacht hebt over een bestelling kun je dit aan ons laten weten via ons contactformulier. Vermeld hierbij even je ordernummer zodat we weten over welke bestelling het gaat. Pluim & More ziet graag tevreden klanten en zal er altijd alles aan doen om samen met jou tot een passende oplossing te komen.
Leidt dit, in het ergste geval, niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Staat je antwoord hier niet tussen?
Heb je een vraag, maar staat je antwoord hier niet tussen? Stel ons je vraag dan via het contactformulier of Whatsapp ons even. We helpen je graag!